you are my life now.

Heejsan alla kassa komenterare!
Om nån känner seej träffad och vill göra något åt saken så skulle jag bli suuuperglad.

Igår satt jag, Mikki och Nan i skolkiosken igen. Vi sålde ungefär samma saker som förra gången, men vi hade inte bakat lika mycket. Vi hade nämligen Nationella (Matte, del B) på morgonen (och det var sjukt svårt!), så vi hade inte lika lång tid på oss att säjla. Denna gången blev det såklart också slutsålt, och vi fick gå hem vid 2 :D Vi samlade in ca. 350 kr. Not bad, not bad ; )


-kladdkakav med glasyr
-(nothing)
-kladdkaka med kokostäcke
-cornflakeskakor


Today var det rätt lungt i skolan. Vi övade på lite sånger vi ska uppträda med under europeen meeting (folk från spanien, frankrike, tyskland & portugal kommer till vår skola och jag ska ha en fransman hos meej).
Sen så kollade vi på film, gjorde matte och broderade. Sooft yes : ]

Efter skolan hängde jag med Nan in till "BR". Och så fikade vi lite på 'Napoleon'. Sen fick jag ta bussen tillbaka till skolan för att cykla hem min cykel som stod där. Haha, laamt att jag cyklade på morgonen ^^

Nu ska jag ut och jobba i trädgården. Mamma tvingas : ( Men - I'll be back so soon you won't have time to miss me!


Ps. GLÖM INTE ATT SKYNDA PÅ OCH RÖSTA PÅ MEEJ I TÄVLINGEN. TAAAAACK, NI ÄR BÄÄST! <33 Ds.

//Z<'3

Kommentarer
♥ sabina

JAG HAR RÖSTAT på dig ska du veta :D!

2009-04-24 @ 17:27:40
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0