day five. (yeye)

Tja. Tänkte dra skoldan lite snabbt.

Gick upp kl.6, gaah vad jobbigt! Hur ska jag klara det här? I alla fall, jag kom till skolan och först hade vi franska. Läraren verkar sträng -hon har redan planerat in datum för fyra stora prov! *o* Saknar slappa Birgitta... haha. Fast denna läraren kunde i alla fall franska bra verkar det som. Ett plus där.

Efter det var det meningen att vi skulle ha datakunskap, men det blev inställt p.g.a. att vi inte hade några inloggningar som funkade. Kanske smart om läraren hade fixat det innan lektionen? Man snarkar.

Sen mat & teater! Vi fick göra lite roliga improvisationer, hahaha säger jag bara. Fett naajs.
Sist historia. Vi jobbade inte mycket.


btw, detta är förmodligen mitt sista "regelbundna" inlägg om skolan. från o med nu kommer jag nog bara att skriva om speciella saker & sånt. för sånt här är ju baratråkigt för er att läsa. eller? (om ni vill läsa om mina teater-skoldagar så skriver jag såklart, säg till i så fall)
btw2. vi har redan fått en läxa! =0
btw3. det ser ut som om vi kommer få gå på massa teater-föreställningar nu framöver - wiihooow! :D




Kommentarer
♥ Johan - döv och bög

lägg ner skolbloggen ;)

2009-08-27 @ 11:19:12
URL: http://mercid.se
♥ Pillan

haha!!! Skolan suger. Vi kom till skolan i hopp om att få sluta vid 11-2 som man alltid har brukat göra under ALLA 11 åren! Nej nej, redan efter 20 minuter började lektionerna dra igång. Till halv 4!!! + att vi fick hem 2 läxor. FÖRSTA DAGEN!! De e sjukt. Tror de att ens hjärna klarar av det efter 10 veckors ledighet?!

2009-08-28 @ 17:46:07
URL: http://pernillaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0