day three (teater-intruduktions-dag)

Hemma. Både från skolan & Mellby. Och jag är rätt slut efter att ha gjort/haft teater-övningar hela dagen.

Jag kom  till teater-salen (den vackra :D) halv tio i morse och där inne satt alla teater-elever, dvs. alla 1:or, 2:or & 3:or. Ungefär 45 stycken. Vi hade massa olika övningar fram till klockan 4. Bl.a. staty-övningar, improvisations-öviningar & lära-känna-övningar.

Det var väldigt roligt även om man blev väldigt trött. Nu känns det som om jag är rätt i alla fall.
Imorgon börjar vi köra efter schemat. Buu.


btw1. nu "känner" jag 5 (Erica, Rebecka, Matilda, Alexandra & Ornina).
btw2. Ihh, I did find someone who knew -----!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0