day two. I survived (again).

Två:orna & tre:orna hälsade oss välkomna i morse med massa applåder inne i våran fina teater-sal. Dom är smått galna. Undra om vi också blir sånna sen? Jag hoppas det.

När dom hade stuckit så delades vi upp i fem grupper. Sedan byggde vi torn/gubbar/bokstäver/träd med hjälp av tidningar, snöre & tejp. Det blev fint. Fast vårat 'Lutande tornet på Peset' var tvunget att rivas. Sorgligt :'( Nåja, vi fick i alla fall fika som tröst, wheey! En ny kompis (Rebecka) fick jag också, wheey*två! Och ett överskåp, trippel wheey!

Detta blir nog fint ändå. Joodå, jag kommer nog att trivas - mot alla ods.



Kommentarer
♥ alexandra

sv: 5-6 år! :S jag kommer hinna dö..

2009-08-21 @ 17:43:23
URL: http://beautystick.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0