I'm a budget-shopper.


knästrumpor, Gina, 19:- (REA)


lila T-shirt, Gina, 99:-
den är såå meej.


ljusblå/grå T-shirt med volanger, Vero Moda, 79:- (REA)


blå-prickig klänning, Gina, 29:- (REA)
jag har inte bestämt meej för om jag ska sy om den till ett linne eller inte.
vad tycker ni?



halsbande med fina berlocker, MQ, 100:- (REA)
amour (kärleksguden), en trollslända som jag tolkar som ett kors,
en hand med man&kvinna-symbolen och en berlock som jag har tagit bort.



svarta jeans, Gina, 299:-
asnaajs.



Igår var jag med Nadjii på stan och det fanns en del fint på rean :D

Och så hände det en rolig sak. Jag och Nadjii var inne på McDonald's och hon skulle slänga det som var på brickan. Först la hon i muggen med lock och allt i mugg-hålet. Sen skulle hon tömma av brickan i skräp-luckan. Och så råkade hon kasta in hela brickan, inte bara skräpet. HAHAHA. Det såg otroligt kul ut. Som vi skrattde åt det.



Kommentarer
♥ Nadjii

HAHAHA, det var kul! Har aldrig hänt mig tidigare...;D

2009-08-20 @ 20:29:38
♥ *Svar till Nadjii;*

haha, det var otroooligt kul! x) //Z

2009-08-21 @ 15:50:44
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0