pin curls.


torkad kokos + rostad majs + torkad banan + pistagenöt = mmm!

Det var luciatåg i skolan idag. UTAN stjärngossar! :O Jag fattar inte. Jag satt hela tiden och tänkte "när kommer stjärngossarna, när kommer stjärngossarna..?", men de kom aldrig. Då blev jag ganska pissed of. Men jag gillade när de sjöng Stilla Natt. Det lät lite som vattufolket i HP4 (när de är under vattnet). Fint var det.

Igårkväll härmade jag Sandra och gjorde såhär innan jag skulle sova (det är det jag visar på filmen).
You like it?

Sen undrar jag också om ni ser något konstigt med mig?
(Det är nämligen såhär att jag är en smink-narkoman. Jag kan inte gå ut utan smink. Med smink menar jag kajal + mascara. Men idag så skippade jag kajalen. Det är en ganska big deal för mig, så jag undrar om ni tycker att jag ser normal ut ändå?)


Kommentarer
♥ anna

söt blogg .D

2009-12-11 @ 16:42:48
URL: http://aanniiispaanniiis.blogg.se/
♥ sandra

sv,: okej:D vf hatar du henne?

2009-12-11 @ 16:55:01
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0