Nationella imon!

Hejsan vänner!

Nuså är det ju så att jag har bloggfritt på måndagar. Som jag har sagt. Men bara så ni vet var jag har varit idag. Fast nu hann jag in lite för att säjja godnatt och kolla mejlen.

Usch. Vi har Nationella (prov) imon. Svenska läsförståelse. Jag är lite nervös, men inte jätte. Vi har ju liksom läst igenom det ca. 300 gånger redan, så det ska nog sitta. Hoppas bara jag hinner klart. Brukar aldrig hinna klart med prov. Lärarna bA;
"Klart ni kommer hinna klart, ni har ju hela lektionen på er!"
och så sitter man där med tre frågor kvar och får lämna in utan att skriva på dom. Hejdå MVG. Typ.

Måste sowa om jag ska kunna tänka imon! Hoppas jag inte glömmer hjärnan i garderoben.




Puss&Kraam
            Zusanna<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0