smmanfattningsbilder för week nine. please enyoy.

Hej, goddag & förlåt. Sammanfattningsordet av veckan är väl läxor.


söndag. bakning inför onsdan'


and look how it turned out :D


måndag. pedikyr


expressen-geting-inspererad?


Fettisdan' . mmn!


skicka tusen SMS-inbjudningar till mitt "Mary-Kay-party" på onsdagn'...


...och lyssna på spår 5 på Idol skivan (han på bilden)...


...med lilla Måns-sweetie : ]


sätta upp vingar


me loooowe them!! <3


onsdag. Mary Kay-smink + hudvårdsparty hos meej
med lite vänner (Fanny, Nadjii & Mirre).
Jag tyckte det var jättekul, vad säjjer ni?

Tack för att ni kom honeys!! <333


jag blev sminkad


alla tyckte att jag passade i den blåa färgen =)


fiiika!!


torsdag. *härma sminkning från gårdagskvällen*


fredag. Brodera...


...denna rosen (jag ritat själv).


sy,sy & beställa suck-tröjjor till klassen.


Puss&Kraam
          Zusanna<'3


Kommentarer
♥ M O S A N

svar: Tack! din röst räknas. (:

2009-02-27 @ 17:55:12
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0