Bloggfritt imon, remembeh?

Suck. Jag hinner inte fixa naglarna nu. Men rummet och läxorona (nästan alla) är klara. Nu blir det sängen och bok!!


middag.




synd att prästen skulle bort. han som är så söt.


jag har faktiskt tröttnat på julsakerna, det måste erkännas.


lätt tal? (gymnasie matte)

Före&Efter-bilder på rummet kommer på tisdag. Bloggfri dag imon. Måndag y'know. (Jag har alltid bloggfritt på måndagar för er som inte kommer ihåg.)

Hörs på tisdag!


Puss&Kraam
          Zusanna<'3


Kommentarer
♥ frida

ah okej, det är mycket skönare att bada :) Men om det ska gå fort är det bäst att man duschar eftersom det är så svårt att slita sig från ett varmt bad :)

Haha, jag tycker att det är lättare att äta det i glas :)

2009-01-12 @ 18:05:58
URL: http://frridajohansson.blogg.se/
♥ Lina

sv: åå tack så mycket, gud vad glad jag blev :)

2009-01-13 @ 17:07:36
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0