Död humor (hhaahahaa^^)

Hellu lower'

Idag är jag trött, mhm. Och ändå hade vi sovmorron. Lamt. Fast sen släckte jag väl runt elva också. Men - är dét mitt fel att boken är så grymt bra?! Skulle inte tro det. ^^ Hoppas inte det iaf...

-------------------------------------------------------------
citat från boken 'Hanteringen av odöda':

- "Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?"
- "Fingal Olsson? Men han är ju död."
- "Ja. Men han rör ju på sig."


~Hasse & Tage
-------------------------------------------------------------

Hahaha, jag dör >.< (jag dör, fattaru? lol på min humor)

Hmn, jag tror bestämt att jag har hundra ton läxor att göra. Palla.



//Z<'3

Kommentarer
♥ Emma Damm

du får lägga ett bud :-) Vanligtvis säljer jag dom för 500 kronor. Men lägg ett bud vad du kan tänka dig ge för den så får vi se :-)

2009-01-14 @ 18:34:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0