godnight today

Nu äre 4:e dagen på lowet, tekniskt sett. D'oh. Det har gått så himla fort! Och jag måste fortfarande städa mitt rum + göra massa läxor... DubbleD'oh. O mamma säjjer att jag inte får vara inne på datorn idag. TrippleD'oh.

Jaja, imon ska jag iaf på bild och träning. Typiskt, kom på att jag ska till optikern på fredag med för att kolla hur mycket sämre mina ögon har blivit och för att beställa nya linser. Nejnejnej. Jag vill inte! Hatar det. Asså det är verkligen sjukt hemskt att gå dit, min syn försämras massa hela tiden, och jag får bara starkare och starkare linser/glasögon när jag har varit där. Detta kommer sluta med blindhet, tro meej. Om jag inte har hunnit göra ögonlaser innan vill säjja (men man måste vara minst 20 år för det).

Nåväl, vi hörs på fredag om jag inte lyckas smitt in.


gjorde mina efterlängtade våfflor tillslut. delicious.


sleep well.



Gonatt
               Zusanna<'3

Kommentarer
♥ [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Tack, vad glad jag blir! :*

2009-01-29 @ 11:12:11
URL: http://takai.blogg.se/
♥ linnea

Svar; Jag ger inte ut den, johan vill inte det heller, men kolla med ngn annan :) kram

2009-01-29 @ 15:21:17
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
♥ Mischka

blev så himla sugen på våfflor nu när jag såg bilden!



tyvärr så hittar jag inte tillbaka till klänningen själv:/ lite dumt då den försvann så fort från sidan!

2009-01-29 @ 17:07:45
URL: http://miischka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0