gran(n?)en dog

Hello Honey.

Ledsen för detta sena inlägget.
Men det var något fel blogg.se, grrrr :@

Försökte logga in var tionde sekund från klockan 12-3, utan resultat. Men vid fyra gick det äntligen : ]

Match
i dag (innebandy ffs) mot älskadehatade JIK. 3-3. Om jag hade varit optimist hade jag tyckt att det var jättebra, mycket bättre än att förlora. Men så är inte fallet, och jag är besviken på meej själv. Och jag fick stå över slutet - igen. Fatta, hade vi vunnit hade vi vunnit hela serien!! Men nu har vi ingen chans. Damp på det.

Nog om skit-matchen. Nu ska här betällas klänningar från asos, har halvt bestämmt meej, men mother får hjälpa till.


granen (grannen?) skulle ut


RIP i rabatten <3



"Åldern har ingen betydelse
- om du inte är en ost."


/Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0