Zusanna gjorde mååål =D

Åhh, fy va naajs!! VI vann med 11-1 Mot Värnamo. Tvåsiffrigt. Och vill du veta en sak?

Jag gjorde mål!!!!

För första gången. Jag har aldrig gjort mål innan. Jag är liksom back. Och det roliga var att jag inte ens visste att jag hade gjort mål - Johanna passade meej på ett frislag coh jag sköt och sen trodde jag SaraS styrde in den, men den gick tydligen på målisen ^ ^ Åhh =D Från och med i Torsdag's har jag också börjat få till lång-skotten ibland.

Ohh, undra var det här ska sluta?! Hoppas det slutar bra iaf.




Välförtjänt naturgodis! (hehe) <3


'Snälla låt meej älska deej,
jag skulle göra allt för deej'


//Z<'3

Kommentarer
♥ isabelle

såå gott!

2009-01-18 @ 19:02:22
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/
♥ Solli

mums me naturgodis!



jag gillar oxå allt i semlor förutom grädden..hihi



kram

2009-01-19 @ 23:21:11
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0