lovin bloglovin

Hejsvejs.

Sorry för dålig update. Hehe. Kom nyss hem från träningen och sitter här och checkar bloglovin. Min nya favvosida!! För jag har så många bloggar som jag följer och det är så himla jobbigt att hålla reda på alla och så glömmer man nån eller så går man in på dom fast dom inte är uppdaterade och då har man slösat bort lite tid på det. Men med bloglovin så lägger man bara till de bloggar man följer/vill följa och så får man ett lite medelande när nån man följer har skrivit ett nytt inlägg. As-bra, verkligen skitbra! Rekomenderas att göra ett konto där.

2:a dan' på lovet också. Redan slut. Känns hemskt om jag ska va' ärlig. Men det är bara o bita ihop. För vad mer kan man göra?

Nä nu måste jag väl hoppa in i duschen (som alla vid det här laget vet att jag hatar =/). Sen blir det 'Midnight Sun'. Ihh, den är grym!!


Hund gillar inte blixten


och jag gillar inte glasögonen.


bättre


men Hund är sötast ändå! <3



//Z<'3


Kommentarer
♥ linnea

Svar; Maha ;) Men kolla i biblan i stan då? :D Aldrig i livet ;) Isåfall får du kopiera bild från min blogg ;) haha :D Kram <3

2009-01-27 @ 22:04:48
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
♥ merlyn

ja, bloglovin är verkligen en superbra sida :) känns som som jag har hur många som helst som jag prenumererar på där haha :P kram

2009-01-28 @ 18:23:27
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0