Nått kul i Stockholm 24-25/1 ??

Godagens Lowers'

Det blir Stockholm fredag - tisdag! Yey! =D

Vi åker direkt efter bilden imon (torsdag), alltså kl. halv åtta. Alla utom Jackie. Vi ska hälsa på farmor som bor nån stans där uppe, och mum'n'dady ska på nått möte med jobbet. På söndan' åker de hem, men jag sätter meej inte på tåget förän på tisdan' alltså. Usch, det kommer bli läskigt! Får ta med meej massa böcker att läsa. Men jag har aldrig åkt tåg själv, och jag måste byta och hålla på. Nåja, det lyckas förhoppningsvis ändå.

Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra i Stockholm egentligen. Nån som vet nått kul mellan 24-26 januari, i Stockholm, typ nån konsert eller teater eller bio som är kul? Komentera i så fall.

Funderar på att släpa med lapptoppen. Men problemet är att vi inte har trålöst i-net, så jag kanske inte kommer kunna komma in. Men pappa sa att det säkert fanns internet i huset... ; ) Så hoppas att det funkar, annars vet ni varför jag är borta i 6 dagar.

Förlåt på förhand! Ska försöka komma in, annars får ni stå ut.



Igen, vet du nått kul i Stockholm 24/25/26 januari? Komentera!!


Hugs'n'Kisses
                Zusanna<3

Kommentarer
♥ EllaMarie, 15 år och gravid.

Tack.. :) Jo min pojkvän är underbar.. han skämmer bort mig totalt. Det som är så bra är ju att vi var bästa kompisar långt innan vi blev tillsammans.



Hade jag inte haft min pojkvän. Hade inte han haft den ekonomi han har så hade jag gjort abort för att inte barnet skulle fått ett dåligt liv. Min pojkvän har mer pengar än vissa andra vuxna med barn har så barnet kommer kunna växa upp och få ett bra liv. Kärlek tror jag att många unga kan ge sina barn. Men har man inte pengar så blir det ett problem även hur bra mamma man är tyvärr..:/

2009-01-21 @ 17:17:47
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0