Och detta kallas vänskap? ='/

Heejsan heejsan heejsan.

Tack vare min käre vänn väckarklockan så vaknade jag en halvtimme innan skolan börjar (kl.8). Härligt va?

Så jag fick stressa på meej linser, smink och kläder och hoppa in i bilen med macka i handen. (Pjuh, tur att mamma börjar sent varje dag!) När vi kommer bort till tunlen och klockan är fem i så är det stopp. Man kan inte komma fram för det har tydligen skett nån olycka. Great. Så vi fick vända och köra en annan väg där det var massa bilar.

Tur att vi hade en ny mattelärare. Och jag hann äta upp mackan tack vare omvägen.


min käre hatade ovän

Nu så sitter jag och kollar Johan-fans. Ska väl börja på Judendomen... snart. Ikväll blire 'super-fredag'!

//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0