Superkul SuperFredag :'D

Hehe, sorry för förra inlägget men jag blev bara så sjukt lyckligt glad!!

Ska berätta om igår kväll. Jag och Hanna var som sagt på SuperFredag - vilket är en grupp i kyrkan (hehe, låte kul, jag vet) som träffas varje fredag och har massa kul. Och det är KUL.

Först så körde vi 'KamelRace'et dåva, men jag tror vi kom sist... igen -.-" Sen så var det en liten andakt, mysigt mysigt, och drömde meej tillbaka till Elida igen... <3 Efter det så satte jag meej med Emma och Hanna och vi snackade böcker, Twilight och Skaftö - as always ; ) Sen kom det över lite trevligt folk till vårt bord och vi skrattade lite med dom.

Runt 12-tiden så var det inte så många kvar, mest ledare. Så jag och Hanna bestämde oss för att leta reda på Jackie. Han var på övervåningen med lite andra folk och körde "lekar". Hahaha, så jag och Hanna satte oss med dom och lekte lite. Ohh, det var massa jätte kul!!. Jag höll på att dö. Vi körde "Djungeltelegrafen", "Skrivmaskinen" och "Big Boudi". Åh hjälp va' vi skrattade asså :'D

Kl. 01:10 drog vi hem. Efter en stenkul kväll!

 
 
Tycker det är sååå fint med sånt här "flower-power-pannband"
så jag var bara tvungen att testa på meej själv.
får det godkänt eller ser det bara mobbat ut?



Puss&Kraam
         Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0