amazing dream about Johan <3

Gomorron Honeys

Vaknade för en timme sen, men ville inte vakna. För jag drömde världens bästa dröm! Hehe, undra vad den kan ha handlat om..? Kanske Johan? ^^ 

Yep, den handlade om att vi (klassen och typ nån mer klass) var på friluftsdag och det var varmt ute. Solen sken och det var grönt gräs. Men ja vet inte var vi var. Typ i våra släktingars sommarstuga såg det ut som, men ändå inte... Nån sa till meej att Johan och nån mer skulle komma till den staden eller nått och spela. Jag ba; "Ihhhhh!!" och blev helt galen. Och så hade vi typ två "grenar" på friluftsdan, det ena var en konstig form av säckhoppning.

Sen var vi helt plötsligt inne i blå kub, där uppe, och Johan kom och öppnade klassrumsdörren (?). Alla ba kollade på meej och väntade på att jag skulle gå fram till han. Så jag tog mod till meej och gick fram och sa heej och frågade om jag fick en kram. Det fick jag ju såklart : ]
 
Och helt plötsligt var vi ute och gick till nån kyrka. Johan fick alla tjejer i vår klass att sätta seej på näst sista bänken i kyrkan och han satt på raden bakom längst till höger. Då kom det nån lärare och frågade nått och
Johan ba;"jag fick alla att sätta seej på den raden" och pekade på oss.
Helt plötsligt skulle vi inte sitta där, så alla flyttar seej till nån annan stans där jag inte får plats. Så jag gick runt och kom fram till Johan och ba;
"Får jag sitta här?"
Han sa javisst och så satt vi där och snackade eller nått.

Sen var det slut, och då gick jag och typ en av hans kompisar tillsammans tillbaka till skolan. Jag frågade massa saker och sa att han hade fint hår, att han var typ världens roligaste och att han var typ bäst.

Sen när vi kom till mina släktingars sommarstuga igen (?) så var de anra där, men jag stod lite avskilt med Johan och fick massa kramar, fem atografer och hans msn/mobilnr. Han lovade att vi skulle träffas igen och jag var jättelycklig!!


lowley<3


Tredje gången jag kommer ihåg att jag har drömt om han. Hoppas bara det blir verklighet snart!


//Z<'3


Kommentarer
♥ sabina kjellhard

jag älskar drömmar som handlar om han haha^^

2009-01-28 @ 17:03:30
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ AA

det är hemskt när man sen vaknar å inser att det bara varit en dröm >.<

2009-01-29 @ 17:00:32
♥ Zusanna

svar till AA;

MM, usch! haha

2009-01-29 @ 20:14:59
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0