smygtitt

Heej. Tjena va' segt blogg.se var asså! Det var över två timmar sen jag skrev ett inlägg och Nu kom det. Överbelastat, överbelastat!!

Så det skulle inte förvåna meej om detta kommer halv tolv i natt. Då äre inte mitt fel iaf.

Igår så var det fullt upp, as every månday. Men man vänjer seej. På Hemkunskapen bakade vi sånna här:


bullar ja.

Måste säjja att de blev ganska lyckade med tanke på att jag gjorde dom. Och som vanligt blev temperaturen över 37 grader (den blev la uppåt 100), så jag ställde kastrullen i iskallt vatten. Lite väl länge, också som vanligt. Så det blev för kallt. Men jag pallade inte göra om, så jag la i jästen och beredde meej på att få mobbade bullar. Jag är ju sämst på att baka lixom.

Men jag som inte gillar bullar (alla ba; "whaat?!") tyckte vaniljbullarna blev rätt så goda. Och mina blev iaf finast av alla's i klassen. Det är ändå viktigast, att det blir fint. Enligt meej asså.
 Så vem vet, kaaanske lyckas jag höjja upp mitt betyg? Hoppas!!

Tänkte visa mitt rum sen(i nästa inlägg), innan jag sticker till träningen. Här kommer en "smygtitt" på lite grejjer som jag bytt in (istället för jul-prydnaden asså);



 
min finaste tavla <3

 
mina fina glasdjur från Ungern och mitt vackra Eiffeltorn från Eiffeltornet : ]


//Cyaa,Z<'3

Kommentarer
♥ Lovisa

Mums vilka goda bullar det såg ut att vara :d

2009-01-14 @ 21:34:59
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/
♥ Sara s

du är otrolig! du får aldrig nog av Johan! hahaha <3

2009-01-15 @ 16:59:07
♥ Zusanna

Svar till Sara S;

Haha, nä!! han är bäst <33

2009-01-16 @ 16:17:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0