Hilton shoppar loss

'NEW YORK. Paris Hilton är i Sydney och har firat in 2009 på australiensiskt vis.
 Men hon har också hunnir shoppa - överdrivet mycket, enligt vissa. Enligt australiensisk media tog det arvtagerskan 40 minuter att bränna 30 000 kronor.
 Anledningen?
"Jag tycker att det är viktigt att hjälpa till, ni vet, med ekonomin här, och i hela världen", sa hon.
Och Hilton fick ändå nära 540 000 kronor för att visa upp sig på en nyårsfest.'

~ Expressen


Paris Hilton

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hahaha, jag har en slags hatkärlek till Paris Hilton. Jag stör meej sjukt på att hon är värsta rik och slösar pengar och massa och hon har inte gjort nått för det. Hon är ful men ttror hon är värsta vacker. Och hon tror hon kan sjunga ^^
Men ändå tycker jag hon är cool på nått skumt sätt. Liksom värsta känd och allt. Och jag älskar ju kändisar. Och sen tänker hon kul. + att jag är sjukt avis på henne.
Hatkärlek asså. Men artikeln är för kul >.<    //Z<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0