Zusanna's 2008 - DEL2

FRÅGOR & SVAR om 2008



ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig?

-  Okeej är väl en underdrift när jag har:

~ fått träffa Månsii (2gr!), Manda och sett Björn Live.
~ rest till Ungern och Frankrike<33 (+Elida, men det var ju i Göteborg...)
~ sett massa bra filmer; "HSM3" med Zaacie, "Narnia2" med Willie & "Twilight" med Jackson!
~ jag har upptäckt nya stjärnskott, såsom Johan, Joe Brooks, Björnis...
~ och det viktigaste är väl: LÄST och blivit BEROENDE av "The Twilight Saga's"!!<3

~ + att jag har upptäckt blogglivet!


Bättre än förra året?
- ahhh, förutom att det var förlite Månsii... -men det ska det bli ändring på 2009!


Har du träffat några nya vänner?
- Jaa, nårra tror jag. Men jag hade gärna tatt ett par till. ^ ^


Någonting du aldrig kommer glömma från nollåtta?
- ojojoj, det finns en del grejjer. Bl.a när jag träffade min största förebild aManda Jenssen efter en konsert och jag
SKAKADE så sjukt mkt när jag skulle ta en bild på henne och Jonnah för att jag var så nervös! :O
Sen blir det ju svårt att glömma Förslöööw där jag träffade Johanna för första gången + Månsan.
Och jag åkte till Ungern och träffade min älskade brevkompis Jùlia. Det var grejjer det.
Och Paris/Frankrike-resan. Huuuur kul som helst!!


Har du flyttat under år nollåtta?
- Hmn, inte vad jag kommer ihåg.. ^.^


Har du hittat en ny låt som du älskar?
- Aha-aa-du!!


Isåfall vilken?
- "Supermassive Black Hole" med 'Muse'. <3


'I thought I was a fool for no one,
Ooh babye I´m a fool for you'


SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord?
- Inte vad jag känner till eller kan minnas.


Har någon i din släkt avlidit?
- Ingen nära. Och det heter faktiskt Dött.


Har du slagit någon på riktigt med knytnäven?
- Joorå... Bl.a. Jackie, hehe.


Har du varit i slagsmål?
- Beror på vad som räknas med slagsmål. Inget "äkta", men säkerligen med syskonen.



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar?
- Mycket, mycket.


Isåfall vad?
- Startat bloggen... NOT! Det är en av det bästa sakerna faktiskt.


Har du skämt ut dig?
- Ehhmn, det kan man säjja... Särskilt på konfan...


Har du ljugit för en vän?
- Har jag säkert. Men inga "stora" lögner.


Har du gjort något dumt mot en vän?
- Mycket.


Har en vän gjort något dumt mot dig?
- Jaarå =/ Mycket där med.



SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på?
- Skitskolan, även kallad Ljungarum.


Har någon varit elak mot dig på skolan?
- Absolut!


Hatar du någon på din skola?
- Hell yeah.


Har du gjort något framsteg?
- Många, fina framsteg tycker jag =) Utseendemässigt, tankemässigt och min engelska är sjukt mtk bättre!


Har du haft alla rätt på ett prov?
- Sure.



VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner?
- Hmmn, den frågan var innan va??


Har du många killkompisar?
- Inte direkt -.-"


Har du förlorat en vän?
- Mer än en tror jag. Men särskilt en viss, ja.


Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
- Jaa, lite iaf : ]


Har du gått bakom ryggen på en vän?
- Jaa, ofc. Massa gånger. T.ex. på promenad med klassen..


Har du ljugit för en bästa vän?
- En har jag väl och jag har säkert ljugit för henne. Fast bara vita lögner då!


//Z<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0