my my

Whoops, jag har inte uppdaterat på två dagar... Dåligt, dåligt!

Naturlig förklarning;
Jag har varit hos mormor&morfar och målat i deras nya lägenhet i fredags&igår. Från morgon till kväll var jag där, båda dagarna. Plus att när jag hade ledig tid så läste jag 'Flickan som lekte med elden' = jag hade ingen chans att hinna gå in på datorn!
Hoppas ni förlåter meej.

I torsdags var jag först och tränade för sista gången (på länge iaf) på SENSE. Jobbigt värre.
Sen kom min lillebrorsa och min lillasyster in till stan och så gick de tre syskonen på bio, 'ICE AGE'. Den var bra. Rolig också :D Åhh, Zid är gryyymast! <33

Efter bion träffade jag Linnea, Madde och deras kompis. Dom skulle stå utanför Sliver/Harrys och vänta på att Måns och Johan kom. För det var som sagt 18 års grän, så de fick inte komma in... Jag skickade hem mina syskon (hehe) och sen väntade jag med dom från 8 - halv 10. Tyvärr skulle Johan komma 23.15, och så länge tänkte vi inte kunde, men Måns skulle komma vid 21.00. Dock gjorde han inte det/gick in nån annan väg, så jag fick aldrig träffa han =( Sån otur, när dom äntligen kommer till min stad så är det 18-årsgräns :@



Nu ska jag duscha, later on dudes!



Kommentarer
♥ Paulina

Kolla och kommentera gärna dom nya bilderna på min blogg (:

2009-07-12 @ 13:21:52
URL: http://paulinasphoto.blogg.se/
♥ LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Tackar! :D <33

2009-07-12 @ 13:40:50
URL: http://linaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0