I killed him just to watch him die.

Idag var sista skoldagen i högstadiet. Läskigt. Men häärligt! Fast lite sorglit ändå, att man typ aldrig kommer få träffa klassen mer efter fredag. Inte för att jag någonsin har tyckt om den - men nu har jag insett att den faktiskt är väldigt rolig! Det händer alltid något eller så säger nån en helt skum komentar eller så gör nån nått mobbat x) Trots att det är något av en problemklass som jag har gått i, så har jag faktiskt fått många skratt av den, av oss i klassen.

So, I gonna miss you guys (i alla fall allt det roliga)! =(


det här är sant, speciellt han längst ner till höger sov lite mycket...
(suck-fotot är detta alltså.)


Men vi har ju fortfarande suck-festen imon och avslutningen på fredag. Så än är det inte farväl.





Kommentarer
♥ Caroline

Nu är tävlingen igång och du finns som nummer: 7.

se till att få så många röster som möjigt.

lycka till.

2009-06-10 @ 20:51:12
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/
♥ Caroline

förlåt du finns dom nummer 10

2009-06-10 @ 20:51:48
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0