just two days left!

Weey, nu får jag äääntligen datorn. Min lillebrorsa har suttit och lanat med sin kompis hela eftermiddagen och sen på kvällen hade han den ena datorn och pappa sin (den andra). Laamt -.- Jag fick inte ens låna den lite snabbt, va' e de för stil?! Uhh. Hehe.

Idag så har det varit soft i skolan, vi har väl i princip inte gjort ett vettigt skit. Det är asnaajs. Men ändå känner man ju att det är rätt så meningslöst att gå dit nu sista veckan. But whatever...
Fast på kemin var det helt, hehe, fail. För jag typ tjatade jätte mycket på våran, ehm, "braiga" *hoost* *hoost* hoost* lärare om att vi skulle få sluta halv så vi hann med 36 bussen. Annars skulle vi få stå och vänta i typ en timme. Men hon gick inte med på det, vi skulle absolut sluta tio i. Men sen så tog lektionen ändå bara till 35. Så då fick vi sluta. Men då missa vi bussen preciiiiis. Såklart. Damp på det. Damp på henne. Damp på att vi fick vänta i nästan en timme.

Sen hemma så kollade jag och pappa på massa roliga avsnitt av en komedi-sak. Han hade typ köpt nån DVD. Vi såg säkert 5 avsnitt, det var skitkul! x) I lowe humor, y'know.
Efter det var det fiol som vanligt.

Imon skulle det varit träning. Men som jag kanske nämde innan så ska jag sluta. Har jag slutat, menar jag.
Sant. Jag har ringt och sagt upp meej ifrån innebandyn. För jag pallar inte med att bli damlag; att ta det ännu mer seriösare, det blir ännu tuffare, fler matcher, nya spelare, måste lägga ner ännu mer tid... Jag spelade bara för att få motion och för att det var roligt! men nu är det inte värt det mer. Jag vet också att jag inte är en "sport-människa", så det var bra att jag slutade faktiskt. Jag trivdes inte heller i laget... fast det gjorde jag inte från första början heller. Nä, det känns väldigt skönt att inte träna mer faktiskt. Faktiskt. Men ändå lite sorgligt, jag har faktiskt spelat i 5-6 år. Så det kommer kännas konstigt. Till att börja med iaf. Och jag kommer sakna det. Inte själva träningarna och laget, men själva sporten <3 och lagkänlsan, det är så mäktigt!


jag idag. :D


med min snygga hatt. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0