my Midsummer

Här kommer min missommar i bilder och bildtext :D


först så åkte vi bil till Vidis (en lägergård som KFUM äger).
där brukar vi vara varje midsommar,
och där finns det lotterier, fika, hoppborgar, etc.



eftersom att vi är med i KFUM så skulle våran familj ha hand om ett lotteri.
och vi fick chokladhjulet!! :D



jag stod där rätt så mycket och hade hand om det och det var skitkul.
det var många som köpte kan man säga.
folk var helt galna, typ som vargar...



jag äter ju inte godis, men eftersom det var en högtid så fick jag göra det.
och jag vann en marabou-mint, Månsan's & min favorit :D



här ser man min fina (eh) krans.


midsommar-stången.


utsikt över Vättern.


sen blev det tydligen så att jag och Emma skulle upp på scen
och lämna blommor till "artisten" som sjöng.
kommer inte ihåg vad hon hette, men det var typ Alice Bab's dotter tror jag.


jag (den med gul väska) fick ge till gitarristen.


sen gick vi hinderbanan...






sen så åkte vi hem till några som vi alltid är med.
där var det typ 40 pers. (minst 25 av dom var barn!! :O).
där grillade vi och åt och kollade på film och sånt.


vi hade bland annat en liten modevisning och här är bröllopsklänningen.


senare gifte jag meej...


vem är jag?
ledtråd; Sen satte hon seej under korkeken och luktade på blommorna...



och sen blev det även efterätt; glass, kladdkaka & jordgubbar.


Min midsommar var väldigt naajs och trevlig :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0