five days left.

Heejsan!

Här sitter jag och är halvt död. Jag är astrött och hungrig, om en timma ska jag till fiolen och jag ska hinna äta, öva + göra svenska-recensionen klar. Good luck.

Imon ska jag till Stockholm med klassen!! Det kommer bli naajs, jag älskar Stockholm :D Vi ska gå runt i gamla stan, gå lite på drottninggatan och sen åka till cosmonova. Jag kommer säkert att shoppa lite stuffs' också...
Vi åker på morgonen klockan 6 och kommer hem vid tio på kvällen. En heldag med andra ord.

Därför måste jag göra klart min svenska-recension nu, ingen chans att jag hinner imon, för den ska vara klar tills på onsdag.

Så imon blir det no update, för jag ska till Stooockholmaaa! :D


Stockholm <33


translation:
I'm going to our capital, Stockholm, tomorrow! :D
It's going to be really nice, 'cause I lowe Stockholm <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0