imon ligger ääääntligen MZW i brevlådan!

Go'kväll!

Såhär dagen innan skivan 'MZW', Måns Zelmerlöw's nya, kommer till min kära brevlåda så känns det allt lite nervöst/spänt. Jag har inte velat lyssna på fler låtar än 'impossible' och 'H&G', för jag vill att det ska bli lite "happy moments" och "suprise, suprise!" y'know.
Så gaaah. Jag längtar till halv fyra imon. Då kommer jag nämligen hem till brevlådan... :D ihh.

Men jag måste säjja en sak innan jag får den nya skivan. Hans förra är faktiskt VÄRLDENS bästa skiva (än så länge). Enligt meej då. Fast det tycker inte han. Nä, Måns tycker att den är alldelse för blandad och att texterna är jättedåliga.
Men nä, jag håller inte med. Det är perfekt blandning på den. Lugna låtar, sorgliga låtar, glada, fartfyllda, ect. Så man kan välja låt efter humör! Det är as-bra.
Jag lyssnar på den nästan varje dag.
Så den ska han vara stolt över!

Men denna kommer bli ännu bättre. Det känner jag på meej.


gamla skivan. jättebra! <33               nya skivan. ??

Och jag & Nadjii ska se/träffa honom när han kommer hit på söndag. Om jag så ska behöva gå hela vägen från hotellet (minst 15 mil) hem hit. För nu kommer han äntligen hit och det här tänker jag inte missa.
Söndag kl. fyra på Media Markt i Jönköping. I'll be there.

//Z<'3


Kommentarer
♥ Linnea

Sv: Ja det är klart det är han eftersom hans namn är röd färg och det står Site Admin som namn typ. ;D

2009-03-25 @ 00:02:29
URL: http://linneafranzen.blogg.se/
♥ linnea

Sv: Nj han svarar typ på ingen :P

2009-03-25 @ 09:55:23
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0