nån har skjutit min fantasi

Åh, hello.

Jippie. Äntligen ledigt. Wheej, wheej, wheeeeej!!
Så nu ska det bli sf, träning, match, läxor och vila. Hurray.

Äh, jag kommer inte på något nu. Vet inte vaför. Kanske för att jag är sjukt upptagen med att läsa bloggar, och så laggar bloglovin??!! :@ Damn.

Men jag skriver mer soon. Ska fixa en "dagen's outfit" nu i Picasa (<---det är jätte gratis att ladda ner där), som alla's våran Kenza "Kinza" Souiten tipsade om. Det är väldigt enkelt och bra. Särskilt för att jag inte har ps här.



//Z<'3

Kommentarer
♥ diana

svar ; jaa också :( feeo , tänker alltid på hur kul vi hade !?!? shiiet verkligen oförglömligt..

ELLER HUR !??! Varför fick vi nt det detta året också??

nej jag fick från bloggen vi hade med de, ja har också bilder från kameran , men datorn är sönder så kmr nt åt :'(

2009-03-06 @ 18:33:41
URL: http://dianoosha.blogg.se/
♥ jessica

jag har också picasa, de e dunder enkelt att lära sig också

2009-03-06 @ 18:56:23
URL: http://jessicastarkenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0