stolt hippie-mamma

Heejsan. Vad händer?

Mycket skit skulle jag säjja. Men även massa bra saker. Händer i världen asså. Om du inte redan visste det.
Öhm.
Ja.

Jag har varit glad idag. Faktiskt. Bl.a. för att Nadjii's insändare om Taylor "Jake" Lauthner (stavning?) kom med i nyaste FRIDA-tidningen!!! Omg, omg, omg!!! Jag är så stolt över deej bästa vän <33 Känner meej som en ank-mamma som ser sina ungar att simma för första gången.







Vad tycker folket om min "indian/hippie" - frisyr idag?

//Z<'3

Kommentarer
♥ Nadjii - the now famous person

Nja....tack vännen! Btw, snygg Hsm kalender i bakgrunden...har en likadan...

2009-03-07 @ 16:21:03
♥ *Svar till Nadjii;*

Haha. Famous var ordet!

Jag vet, den är skitsnygg :D <3

//Z

2009-03-07 @ 19:08:34
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0