som att återuppleva födelsen

Igår var Måns med i 'Så ska det låta', som jag sa i förra inlägget. Jag vet inte hur jag ska skriva det här så du förstår, men man kan säjja att det var viktigt för meej att kolla igår. Inte bara för att det var Måns, utan för att det var... hmn, en slags födelsedag. Födelsedagen för meej som Måns-fan.

Okeej, det där blev jättesvårt att förstå. Men jag ska förklara meej.

Den 2:a februari 2007 blev jag Måns-fan. Då var nämligen Måns (tillsammans med Babben...) med i 'Så ska det låta'. Han var så grymt bra. Så sjukt bra. Det var någonting med honom som bara fångade meej. Jag blev helt fast. Det kan till viss del ha berott på att han var världens vackraste, eller sjöng bäst i hela världen. Eller så berodde det på hans oerhört fina frisyr. Det var nämligen under den tiden han spelade i 'Grease', så han hade "grease-frisyr". Så vacker <3 Den vackrste frisyren han haft.
Efter att han hade fångat meej där så blev jag ett större och större fan. Och nu är han min gud (almost ^^).

Så det kändes lite som att återuppleva den dagen, då mitt hjärta som Måns-fan föddes, igår. Om man räknar från dess så har jag älskat honom i 2 år och 47 dagar. På ett ungefär.


inte undra på att jag blev fast


ihh! så fint hår. och vackra ögon.


naaaw <3 (dessa bilder är från 2007)

och nu lite videos:

'Så ska det låta' 2007

Måns Zelmerlöw - tutti frutti  (I kind of lowe this one! <3)

'Så ska det låta' 2007

Måns - naaaaw<3

'Så ska det låta' 2009

Måns - kolla ifrån 3:47

'Så ska det låta' 2009

måns...<3


//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0