intagningsproven

Nu så ska jag visa vad jag hade med meej för bilder till bild-intagnings-provet (och även "processen" bakom) och ett litet "video-inlägg" på monologen jag framförde på teater-intagningsprovet.

uppgift 1: -Designa ett bok-omslag till en spännande deckare


utkast  - endast idéer nedklottrade


skiss


och den klara bilden!
what do you think?








uppgift 2: -Måla av utsikten från ditt fönster

Fast min utsikt är ful, så jag tog fönstret i trappan...


mitt motiv, så att säjja


skiss


workin' progness med akvarell på tub...


Nån som vill smaka på min gröna hemmagjorda jucie? : ]


almost ready.


klar!
what do you think about this?



Teater-monologen

OBS! På detta klipp snackar jag överdrivet långsamt för att alla ni ska höra. Plus att jag gör massa skumma "rörelser" som jag skippade inför juryn.


Zusanna "gestaltar" monolog ur 'Sommarkvällar på jorden'.


//Z<'3


Kommentarer
♥ marie

Svar: HAHA ja det kan vara så! Du får hålla utkik efter mig imorgon ;) haha!



Shit, du är ju grymt duktig :) Det gjorde inget att du pratade långsamt, lät jättebra tycker jag :)

Och rörelserna såg också bra ut. Ser lite Johan-inspirerat ut på vissa rörelser :D HAHA :D

2009-03-13 @ 19:17:24
URL: http://mariestalhammar.blogg.se/
♥ sarah

du låter som carolina klüft :P

2009-03-13 @ 19:43:29
URL: http://ssommar.blogg.se/
♥ diana

svar ; haha damn du var bra ! :P

haha ja vete fan heller faktiskt , jo egentligen får man veta dt preliminära intagningen i April , men idag så fick jag hem ett brev redan som stod att ja hade kommit in . Haha dt yrar sönder mitt huvve , fattar inget xD men aa dåe är dt nog sant . Annars har de gjort ett misstag :|

2009-03-13 @ 22:26:48
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0