yeah. I think that went well.

'God morning, god morning,
naajs too C yaa all again,
god mornin', god mornin' too yooooou!'

Skaaaftö-varning på den sången! Åhh, ge meej sommar! Nu. Tack. Snälla. Inte? Jo men kom igen. Varför inte? Ska det inte vara sommar förens om tre månader? Nåväl. Jag får hålla meej. Men du? Looooova att ge meej riktig sommar då! Okeej? Goodie :D Glad att vi har rett ut det.

Idag gick det faktiskt finfint med expoot (<---orkar inte förklara igen, so you better read it there by youself). Jag sa rätt repliker och fick inte blackout. Dock darrade jag lite väl mycket första gången. Det var oerhört pinsamt, eftersom jag skulle dricka ur en tom mugg. Och alla såg ju att hela den och min hand darrade. Smart. Men äsch, det får dom leva med.

Jag kände att jag kom lite närmare min (teater-)grupp också. Nybörjare som jag är, har väl gått 4-5 gånger. Och då har jag inte sagt så mycket. Men i och med att det blev 1½ timmes väntan mellan "föreställningarna" så fick vi sitta och snacka lite. Och då pratade jag faktiskt med dom. Så nu är jag inte lika osäker längre. Skööönt. Plus att två går på min skola, i 8:an. Och jag visste inte om det. Fast våran skola är så liten. jag upptcker nya folk där varje dag. Usch, det är läskigt!

Fast i och för seej. När vi gick i 8:an så visste vi vilka alla 9:orna var. Men vi hade inte en aning om vilka de små 7:orna var. Hahaha ^^ Man är alltid intresserad av dom äldre.


naawii. Måns för två år sen <3

Over and out.


//Z<'3


Kommentarer
♥ Fatma

haha söt bild! :]

2009-03-25 @ 15:30:03
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0