You´re the owner of my heart.

Uhuhuhuhuh. Jag har suttit med uppsattsen i tre timmar nu. Minst. =( Och den är knappast klar. Men nyss fick jag veta att den ska vara inne på fredag, hell va' glad jag blev!!! :D lol.

Men nu har jag gymnasiematte-tal att göra och ett franska prov att plugga på. Jag döör.

Äsch, om du vill se något roligt, kolla in det roliga klippet genom att klicka på den lilla bilden som det står "mendurå!?" under här nedanför för att kolla. Hahaha, naawi. Björn's hihihi <3 Måste se den filmen sen ('Kenny Begins'). Känner på meej att den kommer vara skitkul!

Mendurå!?
Mendurå!?


Dags för mat och franska.


miss, miss, miss, miss  :'(   (jaa, Diddi, saaaaaknar!!)


//Z<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0