Eurovision kan gå och dö om inte "my" boys winner. Punkt.

Idag ska Tyskland eller Norge vinna. Annars...åh, ni som har träffat meej vet hur jag blir när jag är arg. Det är inte roligt för nån i min närhet vill jag lova.
Och om Sverige vinner... shit, jag kokar vid själva tanken. Om vi gör det kommer jag väl slå sönder hela tv:n med en stol eller nått. Alternativt ta självmord.
Ikväll byter jag identitet så jag slipper skämmas.
Från Zusanna från Sverige - Till Veronique Lafleur från la France.


Germany - Alex Swings Oscar Sings - 'Miss Kiss Kiss Bang'
bästa låten. sjukt bra och glädjeframkallande.
det här är musik!!



Norway -  Alexander Rybak - 'Fairytale'
åhh. sa jag att den andra låten var glädjeframkallande så är väl denna lyckoframkallande.
man mår så bra av den och han har nått extra. när han smilar blir man varm, det går rakt in i hjärtat.




translation:
It's Eurovision Song Contest tonight.
If not Germany or Norway is going to win... ohh, you don't wanna know what I'm going to do. I can tell that I'll be angry!!
And if Sweden wins.. :@ I'm going to kill myself. We are soooo bad. So freakin' bad. It's even embarassing to be a swedish girl tonight. So from now, I'm NOT Zusanna from Sweden - I'm Veronique Lafleur from la France. For this night at least.
Kisses!! And goo Norway and Germany!! Maka me happy tonight. Please, please.




Kommentarer
♥ LINNEA

SV: haha jaha okej sry :) han ska ju vara i jönköpings city står det, och jag tror att det är vid rådhusparken tror jag :) <3

2009-05-16 @ 19:59:23
URL: http://linneafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0