just six daays left.

Hello :D

Don't you know that I surrender... yea-ah...

Så, hur är lägter idag?
Jag själv sitter här och sjunger lite, haha. Ska snart gå och göra meej i ordning för sf, grillkväll blir det ikväll. Ska bli naajs. Yees.

Idag var det lungt i skolan. Och direkt när vi slutade hade jag och Nan tänkt åka ner till stan. Problemet var att det var Jönköping's Marknad idag! Och aa, det hade vi glömt bort... -.- Så det var skiitmycket folk. Väldigt irriterande.
Men trots det så hittade jag lite fina stuffs.
Typ alla var där. Kände igen hur många som helst :O Minst hälften av alla i skolan var väl där. Hah.


smakprov (ska visa sen.)


me today.
blev ganska nöjd med håret faktiskt. ganska.




Have a good evening!


translation;
Today, I've been in city. There, it was some kind of trade/market. So it was veery crowded!!
But I did find some good stuffs anyway :D
Have a good evening!



Kommentarer
♥ sabina

jag vet vilken låt du sjunger till ^^ nämligen YOU'RE KILLING MEEE ! med palmen :D

2009-05-30 @ 10:50:56
URL: http://somsabina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0