School is really trying to kill me!!! (but - just 9 days left.)

*gäsp* Godaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...


Ojdå!! Somnade visst på knappen! Hehe. Men äsch, jag har ju anledning.

Skolan tvingade meej (och alla andra) att springa typ 8 (!!!) kilometer idag.
Jobbigt? Joorå, det kan man säga!
Jag gick/sprang/gick/sprang/gick/sprang (ect.) hela vägen. Tiden blev 58 minuter. Jo, jag är rätt stolt över den faktiskt :D Och jag orkade hela vägen!
Plus att jag kom före min två år ynger lillebrorsa... Han låg före meej hela vägen, men i slutet så han jag nästan ifatt honom. Då vände han seej om och råkade se meej och fick typ panik (han skulle ju absolut hinna före storasyrran). Så han kutade sitt snabbaste. Men sen tog hans krafter slut, och då joggade jag ifatt honom. Och i slutet spurtade jag om honom!! Yey :D
Jag menar, man kan ju inte vara segare än sin två år yngre bror. Så det kändes bra :D

Men nä, jag är helt död nu. Ska ta och hoppa in i duschen och sånt där.

Sweet kisses.


aww. lowley panting! <3 I wish I was this good!!


translation:
ZZZzzz....
Oh my. School forced me (and all the others of course) to run aboute 8 kilometers today!!
It was really heavy, I can tell! :O
I made it in 58 minutes somehow.
But now, I'm really tired. I wanna sleep, but first - shower and homeworks. Mabye some food too.
Sweet kisses.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0