do/done.

Waow. Sen hemskheterna har jag hunnit;
Ha historiaprov (& failat totaaaalt), firat min fina 9-åriga lillasyster, tränat på friskis med Nadjii (och en kändis), köpt NM + Twi-Night biljetter!!!, gjort en fallen ängel/Lucifer, åkt till skolan för en lektion och läst a lot of Twilight (åh, den boken är ju helt underbar, jag fattar inte hur jag kunde glömma det<3).



Nu återstår att;
Jag ska baka cupcakes, kolla på fina Tove, vara clown på PB-dan, gå på halloween-fest, bowla på min lillasyster's kalas/titta på, gå upp 07.30 för att gå till tandläkaren på min lediga måndag + att klippa mej!


(min lillebror tycker att bilderna i detta inlägg är dåliga. Stämmer det?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0