my people!

Min teaterklass är bäst! Fatta att det är roligt i skolan.



Vi hade kalas @ Becca's igår och det var ganska galet. 11 personer. Alla (försöker) prata samtidigt, jämt. Det blir rörigt, men mycket kul! ^.^ Vi körde 4 man i soffan och killarna (=mitt lag) vann(för första gången gilltrades inte)! Och efter maten kom vi in på värsta twi/wampyr-diskussionen. Det var inte mitt fel... tror jag inte. Jonis (haha! vad löjligt) hatade det :D

- Men det jag undrar är: finns det på riktigt?
- Tyvärr inte. Det kallas fantasy.
- Nej, nej, jag menar det. Jag undrar om det finns... sån kärlek.

Och Alex har åkt med sin katt, som hon brukar spotta på, till Spanien.

Lowe you guys!


Kommentarer
♥ CASSANDRA

oh hale no, men whatevah. jag pallar inte bry mig. so just drop it.

2009-11-28 @ 17:05:07
URL: http://casses.blogg.se/
♥ Alexandra

HAHAHA så himla roligt.. du ba nej.. men jag menar kärleken.. ÅÅÅÅ alla bara dog av garv!

men det var jätte fint ! XD hahahah !

älskar er alla ES1B <33333

2009-11-28 @ 17:33:47
URL: http://secretmeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0