Mellby -09 i bilder. del 2

För drygt en månad sen så gav jag er del 1 ifrån vår mellby-semester. Nu kommer äntligen del två!
Bilder & bildtext som förra gången.


dag 8.
Bad, sol & marshmallows! :D


dag 9.
Vi satt på stranden ett tag, men det gick knappt. Det var så många banan-flugor! Och nyckelpigor. Usch.


Så efter ett tag gav vi upp och satte oss på verandan och läste istället.


dag 10.
Dåligt, halvkallt väder. Så vi passade på att åka in till Halmstad och titta lite.


jag hittade några grejjer i alla fall =)


dag 11.
Det var dåligt väder i Mellby. Så vi åkte över till Danmark. En släkting till oss hade släktkalas där, så vi åkte och överraskade honom. Det var väldigt kul, för ingen hade en aning om att vi skulle komma.
I Danmark var det fint väder också, yey! Vi badade i inomhus-poolen i huset de hade hyrt och sedan åt vi på resturang.


jag ritade ett födelsedagskort.


vi åt på resturang.


på färjan hem.


dag 12.
regnbåge och åska samtidigt.
åskan förstörde faktiskt väldigt mycket. jag är ju livrädd för åska och det åskade minst varannan kväll/natt. Uuuh! :S


jag bakade...


...muffins.


och satt i trädgården och läste.


fotade lite moln också.


dag 13.
Jag åkte till Fanny's "sommarstuga" i Båstad (dock är den mer som ett vanligt radhus, haha).
Det var trevligt, vi hade inte setts på hela sommaren.


dag 14.
Sista dagen. Snyft. Vi gick ner till havet för att säga godbye.


underbara havet. <3


sötaste lillasyster.








jag åt den sista glassen & sen åkte vi hem.

Det var väldigt fint i Mellby, som alltid. Åh, saknar! <3
Rewind back to sumertime please.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0