redish.










Fet avokado med fet crème fraichê & sur citron + godaste mackan + juice.


Ullaredskappa med rosa bandet kvar från i höstas, "skinn"handskar från Gekås, 2handstövlar, knästrumpor från Indiska med ditsydda rosetter, svart långärmad klänning (under), mjukaste 2handvelourtröjan och ett kors ifrån Ungern!

2 folk, helt oberoende av varandra, tyckte att jag hade klätt mig lite vampyrigt. Man tackar för det, även fast det ända jag tänkte på var att jag skulle ha min röda tröja. Men det kan mycket väl vara så att något långt inne i hjärnan styrde. Dessutom kan klädvalet associera till annat, säkert också det undermedvetna som styrde där... Lite löjligt att ha på mig gummistövlar då det var supertort ute, men jag hittade inget annat som matchade till resten. Imorse gick jag upp ovanligt tidigt och då hann jag sminka någolunda bra & till och med locka håret lite grann. Kände mig ganska elegant på bussen imorse, hehe.

Kommentarer
♥ Sofie

fina bilder=)

2010-04-14 @ 07:54:59
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0