did you know?

Kolla in min vackra tröja som jag fick av pappa igår!






linsvätska, orange nagelack, deo-med-vacker-färg-på-sin-kork, naturgodis.


Visste du...

att jag vill - ha dig i mörkret hos me-hej.
att jag har -gjort mina induviduella val.
att jag funderar på - om jag ska åka till fjällen eller gå på melodifestivalen.
att jag pratar – ganska slarvigt.
att jag inte gillar – att vara tjej.
att min första riktiga kyss – inte har upplevts än.
att jag avskyr när folk snackar - om att de hatar vintern och att snön ska bort.
att kärlek – är det jag längtar efter mest.
att jag gillar – Vitamin Well citron-fläder.
att jag alltid kommer att – älska Måns.
att jag är förälskad i – snön.
att sist jag grät var – vid bordet i matsalen idag, när några snackade om att föda.
att min mobiltelefon är – krånglig när jag smsar och råkar trycka på NO-knappen.
att när jag vaknar på morgonen – så är jag trött och klumpig.
att innan jag går och lägger mig – så är jag som mest kreativ och klartänkt.
att idag har jag – varit i skolan i 3½ timme.
att jag just nu tänker på - att jag borde skynda mig och börja med bild-läxan.
att i kväll ska jag – iväg till Erica och mysa med min klass♥
att i morgon kommer jag – PLUGGA inför två prov och gå på antikmässa.
att jag hoppas – att ett mirakel inträffar så att jag kan gå på mello ändå.
att jag verkligen vill - ha en tidvändare, alternativt bli förvandlad till vampyr.
?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0