8 good things about the winter.

Det är många som inte tycker om vintern. Det förstår jag inte riktigt. Visst, kylan är inte så mycket att ha. Men det finns mycket annat som gör att jag gillar vintern:

♥Man får dricka hur mycket varm choklad som helst.

♥Att åka skridskor är roligt!


♥Att åka pulka är också roligt!

♥Det är så mysigt att gå till bussen på morgonen när det är mörkt.

♥När allt är snöigt så är det så vackert.


♥Man kan åka skidor.

♥Det är helt magiskt att stå och titta upp mot himlen när det snöar. Jag lovar.

♥Det åskar inte!!!




Kommentarer
♥ Bögjävel

Hej! Allt bra? :)

2010-01-21 @ 00:29:46
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
♥ Carita

åka pulka är bästbästbäst! :D

2010-01-21 @ 07:10:22
URL: http://minicookie.blogg.se/
♥ DELLA

haha, jag dricker minst 4 koppar varm choklad every day! :D

2010-01-22 @ 21:27:33
URL: http://dellas.blogg.se/
♥ marre

PULKA :D

2010-01-22 @ 23:14:43
URL: http://enprickimitten.blogg.se/
♥ frida

det jag gillar med vintern är när jag fått upp farten på väg till skolan, för då fryser jag inte, och allt är jättefint för det är soluppgång. jag gillar också att vara ute när snön faller i mörkret när gatlyktorna lyser gula och allt är tyst, för snön har dämpat ljuden. jag gillar också vantar, mössor och halsdukar, stickat och varma kläder. jag gillar att gå i mina vinterskor i snödrivor, för de är tre storlekar för stora och skyddar mot både snö och kyla. då kan jag strunta i att de är fula och skratta åt alla med snygga men kalla skor.

men det som gör att jag inte gillar vintern är när jag ska gå upp på morgonen och allt är alldeles för kallt och jag är trött, och när det är kallt trots att jag går jättefort, och när jag har för kalla skor på mig och blir blöt om fötterna. jag gillar inte att ha för många lager på mig, och jag gillar inte att jag inte kan cykla till skolan. och nu verkar det bara som om vi har slask framför oss, och det är det värsta jag vet. jag vill att marken ska bli torr och jag vill att det ska räcka med bara en tröja när jag går ut.

2010-01-26 @ 23:51:16
♥ diana

HAHAH fyy , ja håller nt med :) ahaha ja är en sommarmänniska :D

2010-02-01 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0