evening-ice-skating.

Ikväll har jag och min lillasyster varit och åkt skridskor i två timmar. Det var roligt och mycket härligt. Vi har en liten isbana som ligger 10 minuters gångväg från vårt hus. Vi två var ensama där. Först gjorde vi konster och sådant, men sedan hittade min lillasyster en puck. Så det slutade med att vi spelade hockey med fötterna & händerna. Asnajs.


isen ligger därframme till vänster, bakom målet


mee, fasar inför uppgiften att ta av vantarna för att dra på skridskorna.


woah


jag är så duktig



Kommentarer
♥ Leia ♥

Brukar du åka skidor? =)

2010-01-10 @ 10:58:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
♥ Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Ja, det kan jag lova dig att de är! ;D



Vad mysigt ni såg ut att ha det! :)



Ha det bra!

Kram /Johanna

2010-01-10 @ 11:50:35
URL: http://www.johannajagendal.se
♥ diana

svar ; ahaha , ja går omvårdnad med sp-profil nu xD

2010-01-10 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0