winterland.

För ett tag sedan kom jag hem ifrån en timmes promenad med Hanna. Fatta, jag var ute och gick i en timme! Frivilligt. Jag som hatar att gå x) Men egentligen så hatar jag bara att gå ensam, om man har roligt sällskap så går det finfint.
I det här vinterlandet vandrade vi:










(några bilder från pulkaåkning igår)







I Jönköping har vi haft kanske 30-40 centimeter snö i över en vecka nu. Jag har hört att det är den finaste vintern på 7 år. Är det inte fantastiskt? Till skillnad från många andra så tycker jag mycket om vintern! Jag älskar snö, det är så sjukt härligt. Kylan är visserligen inte mycket att ha, men med mycket kläder så överlever man. Winter is wonderful.


Kommentarer
♥ Leia ♥

Fina bilder, speciellt den översta!

2010-01-11 @ 14:58:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
♥ Beauty By Beata

Kul med pulka!!

2010-01-12 @ 11:13:03
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0