ryggproblem!



IKEAtyg+resårbandkjol - H&Mlinne - 2handhalsband

Finally semester på riktigt efter 2+1 veckor med feriepraktik. Känns... som vanligt faktiskt, haha.

Vädret är på topp de närmasta dagarna verkar det som, synd att inte min rygg är det. För typ 3 år sträckte jag mig på vänstra nederdelen av ryggen. Jag kunde inte spela innebandy på en månad, för så fort jag sprang gjorde det ont. Såsmåningom gick det över och sedan var det problemet som glömt.

Tills för ett halvår sedan, då jag började få "känningar" igen. Vissa perioder/dagar hade jag lite smått ont. Det blev värre och värre och jag har haft ont mer konstant på senaste. För två veckor sedan kunde jag inte springa utan att det kändes och förra veckan på Skaftö kunde jag knappt klättra på bergen.

Denhär veckan är det hemskt. Jag inbillar mig att det är inflamerat, men egentligen har jag ingen aning om vad det är. Idag kunde jag inte sätta mig upp ur sängen utan att det gjorde sjukt ont. När jag sitter helt vanligt känns inget men så fort jag hamnar i fel position "hugger" det till.

Inte kul alls.

Kommentarer
♥ Bunny

Svar: Det är väl upp till mig att bestämma? Personligen tycker jag fräknar är jätte fint ^^

2010-07-09 @ 20:16:41
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
♥ Bunny

Svar: Jag trivs rätt bra med mina egna faktiskt ^_^

2010-07-09 @ 21:05:37
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0