Solsidan.


Johan Rehborg & Felix Herngren

Yep, så funkar det i andra länder.


Kommentarer
♥ Pernilla

Sveriges mest kriminella familjs älsta gubbe typ xD Som för övrigt är min gamla grannes pappa. Känns tryggt ;)



Han har två barn, den ena sköt ihjäl en neger för att han var nazist tror jag. Sedan tog han livet av sig. Den andra ungen var nyligen med och rånade någon i Halmstad. Hans bror är polare med några som bor NÄSTAN granne med mig. Och han har en son som för 6 år sedan mördade min systers "kompiasr" på hallands åsen. och han var med och sin kusin och en bror tror jag när de rånade den där snubben i Halmstad. Så nu är han efterlyst. Men jag vet var han är haha. Iallafall han där snubben påstår att det inte är hans fel att hans familj blitt som den blitt för att han suttit i fängelse hela tiden. Vad tänker han med? Klart man tar efter sådant. Eller?

2010-03-19 @ 19:59:50
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0