hållanyårslöfte.

Förra året målade jag i princip ingenting. Det ville jag ändra på, så iår blev ett av mina nyårslöften att måla mer. Och det tycker jag att jag har gjort! I början av 2010 så var jag i Trysil och då målade jag varje kväll med mina fantastiska promarkers. Resultaten blev inte så bra eftersom att det var så länge sedan jag målade. Anyway:










som sagt inte så bra. mest en lek med färg och streck.

Nu på senaste har det blivit lite dåligt med målandet, men ibland händer det att jag sätter mig ner och låter färgerna flöda. Det gjorde jag faktiskt denhär onsdagseftermiddagen! Ska visa er sen.


Kommentarer
♥ matilda

älskar den där bilden på den där grottmänniskan eller vad det är ;)!

2010-03-18 @ 15:25:16
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0