wake up now.



Trevligt att jag somnade vid två på grund av sömnstress (jag kan eventuellt ha hittat på det ordet själv...vilket gör mig till uppfinnare! I'm so cool.) för att sedan gå upp klockan sju, stressa till bussen och komma försent till franskaprovet. Nåväl, trots att jag var tjock i huvudet idag så flöt det på - för jag premiäranvände mina stövlar!!! Marken var så blöt imorse så jag tänkte att det var bäst. När jag skulle hem var det givetvis inget vatten alls på gatorna och solen sken. Sen precis när jag kliver innanför dörren så börjar det regna. Så typiskt =/ Ödets ironi.

Nähä, nu blir det wampire diaries, lite historia-skit och sedan träning!
Jag är faktiskt taggad idag, trots att det är dödens jobbigt.

Kommentarer
♥ emma damm drawings

Ja det ser lite scäääry ut :-P kramis

2010-03-29 @ 18:23:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0