Paris ~ vivre (vårsalong1)

Minns ni att jag lämnade in birdag till vårsalongen (en konstutställning för ungdomar i Jönköping)? Tyvärr kom jag inte med =[ Men jag är inte så ledsen för det då det var över 100 stycken som sökte och färre än 25% kom med. Jag är glad att jag hann färdigt i tid och att jag blev nöjd med mina tre verk :D

Först ska jag visa min stooora tavla. Bakgrunden är målad i akryl. Alla de färgglada linjerna är Paris's gatsystem (avritat från en karta). "Monumenten" är placerade på ungefär rätt ställen och sedan är det lite annan dekoration här och var. Fungerar ungefär som ett kollage.

Konstverket heter: Paris ~ vivre (leva)











Tycker ni om den?

Kommentarer
♥ fridafridafrida

den är väldigt härlig med alla färger :D:D

och fridas lilla kvinna är med på ett (två) hörn! :D

2010-03-31 @ 01:30:27
♥ diana

så synd att du nt kom me :/ , men du gjorde iaf ditt bästa ! :D

2010-04-04 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0