full time all week.


♥kjol-H&M, t-shirt-gina, tröjja-Storken's (älskade butik, r.i.p!!!)

High Chaparral blev lyckat (var där på klassresa/studiebesök i onsdags). Det var trevligt att se hur det såg ut nu eftersom att det var tio år sedan jag var där sist. Vi fick se Luke-Loke-showen, gå på rundvandring, åka tåg, gå på upptäcksfärd, se Western-showen två gånger och gå bakom scenen! Det senaste var grymt himla coolt... vi fick höra skådespelarna prata och lära oss om showen och hela High Chaparral. Awe-some.

♥Min lillebrorsa konfimerade sig i helgen. I kyrkan var det lite interessant och sen efteråt var det väldigt kul att träffa alla kusiner igen. Det blir ooftare och ooftare... Jag tycker om er så mycket <3

Diktredovisning. Jag började gråta efteråt...mina nerver alltså :S

♥Vi spelade Lacrosse på gympan. HELT SJUKT ROLIGT. Så coolt att man kunde springa med bollen utan att någon tog den!

Hockeysäsongen är över =( Jag är så himla nördig nu, men fastnar jag så fastnar jag. Igår tog Sverige VM-brons! Bengt-Åke Gustafsson gjorde den finaste timeouten genom alla tider!!! 7 sekunder innan slutet då vi ledde med 3-1, så hiiiiiimla fint. "Utan den hade vi nog inte vunnit". Pääjärvi blev utsedd till bästa forwarden i världen, han är verkligen kuuuuungen. Lowe.


Det lär bli intensivt:

Stockholm tisdag-->onsdag. Sticker dirket efter Richard III imon.
♥Fira Mirre på fredag.
Rix fm festival på lördag.
♥"Jobba" på Barnkalas på söndag.
♥Träffa Nan innan nästa tisdag! <3
♥Rwanda-shit+melodrama-shit.

Stressad, mestadels roliga grejer dock. Dessutom nya vackra klipp på HVTV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0